Należy do pierwszego pokolenia muzyków w Polsce specjalizujących się w grze na pianoforte.
Urodziła się w 1977 roku w Warszawie. W roku 2001 otrzymała tytuł magistra sztuki w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie, gdzie studiowała grę na fortepianie w klasie prof. Teresy Manasterskiej i ad. Aleksandry Kowalik- Burdzy. Jeszcze w czasie studiów pianistycznych interesowała się historyczną praktyką wykonawczą. Uczestniczyła w zajęciach Międzywydziałowego Studium Muzyki Dawnej oraz fakultatywnie studiowała grę na klawesynie w klasie profesora Władysława Kłosiewicza. W roku 2001 rozpoczęła specjalistyczne studia poświęcone grze na pianoforte w Conservatorium van Amsterdam w klasie prof. Stanleya Hooglanda, zwieńczone po czterech latach dyplomem master’s degree.
Następnie, w latach 2005-2007 odbyła dalsze studia w zakresie historycznych instrumentów klawiszowych u prof. Roberta Hilla w Musikhochschule Freiburg. Swój warsztat wykonawcy poszerzała w trakcie wielu kursów mistrzowskich w klasach tak znakomitych muzyków, jak Karl-Heinz Kämmerling, James Tocco, Menahem Pressler, Władysław Kłosiewicz, czy Andreas Staier.
Rozwój artystyczny pianistki wspierały także stypendia ufundowane między innymi przez organizację Nuffic, Fundację Kultury oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Potwierdzeniem kunsztu wykonawczego Katarzyny Drogosz był sukces na międzynarodowym konkursie “Musica Antiqua” w Brugii w sierpniu 2007, w kategorii pianoforte solo.
Artystka prowadzi intensywną działalność koncertową. Wykonywała koncert W. A. Mozarta z towarzyszeniem Sweelinck Baroque Orchestra pod dyrekcją Lucasa Visa, występowała na Festiwalu Muzyki Dawnej w Utrechcie (“Fringe”), koncertowała w muzeum Honig Breet huis w Zaandam (Holandia) oraz w kolekcji historycznych instrumentów klawiszowych Neumeyer-Junghanns-Tracey w Bad Krozingen (Niemcy). Jest także cenioną kameralistką. Grając na pianoforte, klawesynie lub fortepianie współpracuje z wieloma instrumentalistami i wokalistami, między innymi z wiolonczelistką Corinne Cassini, skrzypkiem Stefano Rossim, flecistką Kerstin Fahr oraz saksofonistą Pawłem Gusnarem. Współtworzy także zespół Hummel Trio, który specjalizuje się w wykonywaniu muzyki klasycznej i wczesnoromantycznej.
Dalsze doświadczenia zdobywała uczestnicząc w wystawieniach oper, między innymi “Don Giovanniego” Mozarta w Utrechcie (kierownictwo muzyczne – Chris Pauw, reżyseria – Annerieke Groen), “Króla Alfreda” Arnego we Freiburgu (kier. muz – Gottfried von der Goltz, reż – Gerd Heinz) oraz “La serva padrona” Pergolesiego w Warszawie (kier. muz. – Wojciech Semerau- Siemianowski, reż. – Natalia Babińska).
Do najbliższych planów artystki zalicza się recital na pianoforte w Bazylei, uczestnictwo w nagraniach kompozycji współczesnych dla firmy DUX oraz organizację cyklu koncertów, warsztatów i wykładów poświęconych historycznym fortepianom i związanej z nimi praktyce wykonawczej.